تمام سال من بی تو

تمام سال من بی تو

خسته از تو که خیالت پیش من جا مونده
تمام سال من بی تو

تمام سال من بی تو

خسته از تو که خیالت پیش من جا مونده

... ای آدمک کوکی صبح شد که بیدار شی ...

"بسه اگه تا امروز،تکرار تو رو داد بر باد"

"...فردا رو بساز از نو..."

"دیروزُ ببر از یاد"

رفتی با قایق عشقت

لحظه های بی تو بودن میگذره

اما به سختی

دل تنها و غریبم

داره این گوشه می میره ولی

حتی وقت مردن

باز سراغتو میگیره


Download

میخونم

میخونم آخ که دیگه فرنگیس،عشق تو داغونم کرد
به کی بگم که چشمات تو غصه زندونم کرد

پرنده ی مهاجر

"مثه باد بی سرزمینم..."

"اگه یه شب برسم به حقایق میشم خدای عاشق..."

اگه یه روز بگم از این حکایت
که به تو کردم عادت
دلم پیش دلت مونده تو زندون رفاقت
"... رفاقت..."


تا فرصت هنوزم هست برگرد به خودت،برگرد

"...صبحه ولی انگار نیست..."

"...تو توی شبت غرقی..."

"...بین شب و روز تو..."

"...انگار که نیست فرقی..."

"...شبهات مثل روزهاته..."

"...روزهات همگی تکرار..."



  ادامه مطلب ...