تمام سال من بی تو

تمام سال من بی تو

خسته از تو که خیالت پیش من جا مونده
تمام سال من بی تو

تمام سال من بی تو

خسته از تو که خیالت پیش من جا مونده

دانلود موزیک ویدیو تکرار

   

     دانلود موزیک ویدیو با کیفیت HD TV         

                                   

     

آدمک کوکی

 

 

 

 

ای آدمک کوکی صبح شد که بیدار شی 

مثل همه عمرت تکرار شی و تکرار شی

صبحه ولی انگار نیست

تو تویه شبت غرقی

بین شب و روز تو

انگار که نیست فرقی

شبهات مثل روزهاته

روزهات همگی تکرار

از دست همه سیری

از دست خودت بیزار

پرواز واسه تو مرده

تو اوج نمی گیری

بردی همه رو از یاد

از یاد همه می ری

تا فرصت هنوزم هست

برگرد به خودت،برگرد

نو شو که این تکرار

از تو،تو رو دورت کرد

بسه اگه تا امروز

تکرار تو رو داد بر باد

فردا رو بساز از نو

دیروز رو ببر از یاد

_____________

تو لحظه ی تکراریت

تنها خودتی همرات

حسرت شده یار تو

ای کاش همه حرفات

_____________

با غصه نشو همدم

سنت شکن خود باش

آزاد ترین فردی

وقتی که نگی ای کاش

تکرار منتشر شد

تو لحظه ی تکراریت تنها خودتی همرات     حسرت شده یار تو، ای کاش همه ی حرفات

 

لطفا برای بالا رفتن آمار بازدید حتماً ویدیو را از طریق لینک زیر مشاهده کنید. 

 

موزیک ویدیوی تکرار 

 

 

TEKRAAR

 

 برای دانلود تیزر بر روی لینک زیر کلیک کنید                        

                                   

                                    TEKRAAR    

 

 

                             22 بهمن 1390 ساعت 11:59به وقت تهران