تمام سال من بی تو

تمام سال من بی تو

خسته از تو که خیالت پیش من جا مونده
تمام سال من بی تو

تمام سال من بی تو

خسته از تو که خیالت پیش من جا مونده

‫زﻧـﺪﮔـﻲ ارزش اﻳـﻦ ﻫﻤﻪ اﺷـﻜﻬﺎ رو ﻧﺪاره...

‫ﺑﺎروﻧﻪ از ﺳﺮ ﺷـﺐ ﻫﻤﺶ ﻣﻲﺑﺎره

‫ﺗﻮ ﮔﻮﺷﻢ داد ﻣﻴﺰﻧﻪ ﻫﻤﺶ ﻣﻲﻧﺎﻟﻪ

‫ﻣﻴﮕﻪ ﻫﻴﺸﻜﻲ ﻣﺜﻞ ﻣﻦ ﻏﺮﺑﺖ اﻳﻨﺠﺎ رو ﻧﺪاره

‫زﻧـﺪﮔـﻲ ارزش اﻳـﻦ ﻫﻤﻪ اﺷـﻜﻬﺎ رو ﻧﺪاره


 Download

وقتی تنها میشی احساس خطر کن با خودت...

فکر کن اونی که با تو دشمنی داره تویی
وقتی تنها میشی احساس خطر کن با خودت

هیچ درختی تا به حال سیبی نچیده از خودش
فکر نفع دیگرون باش و ضرر کن با خودت

بین مردم تیکه های جسمتو تقسیم کن
مردم خوشبخت رو خوشبخت تر کن با خودت

هر زمستون پیش از این که ریشه پابندت کنه
شاخه تو بردار و تمرین تبر کن با خودت

یا بساز و دونه دونه مرگ برگاتو ببین
یا بسوز و جنگلی رو شعله ور کن با خودت

سر بچرخونی مسیر روبروتو باختی
از پل تردید با قلبت گذر کن، با خودت