تمام سال من بی تو

تمام سال من بی تو

خسته از تو که خیالت پیش من جا مونده
تمام سال من بی تو

تمام سال من بی تو

خسته از تو که خیالت پیش من جا مونده

آخ دلم هیشکی کنارت نیست،سر کن با خودت


از خودت پاشو،خودت باشو،سفرکن با خودت...

وقتی می بینی خودت داره کلافت می کنه از خودت پاشو،خودت باشو،سفرکن با خودت

آخ دلم هیشکی کنارت نیست،سر کن با خودت

زیر و رو شو دنیا رو زیر و زبر کن با خودت

وقتی می بینی خودت داره کلافت می کنه

از خودت پاشو،خودت باشو،سفرکن با خودت

هر زمستون پیش از اینکه ریشه پابندت کنه

شاختو بردار و تمرین تبر کن با خودت

یا بساز و دونه دونه مرگ برگاتو ببین

یا بسوز و جنگلی رو شعله ور کن با خودت

♫♫♫

سر بچرخونی مسیر روبروتو، باختی

از پل تردید با قلبت گذر کن با خودت

تنها موندی با خودت با دشمنت با دوستت

آخ دلم هیشکی کنارت نیست،سر کن با خودت

هر زمستون پیش از اینکه ریشه پابندت کنه

شاختو بردار و تمرین تبر کن با خودت

 یا بساز و دونه دونه مرگ برگاتو ببین

یا بسوز و جنگلی رو شعله ور کن با خودت

از پل تردید با قلبت گذر کن با خودت...

سر بچرخونی مسیر روبروتو باختی

از پل تردید با قلبت گذر کن با خودت




تردید سیاوش قمیشی منتشر شد

دانلود موزیک تردید سیاوش قمیشی 

 لینک1:    (Download(9MB

 

 لینک2:   ( Download(4MB


 لینک3:   ( Download(9MB



دانلود موزیک ویدیو تردید از سیاوش قمیشی


(Download(70MB


زمان انتشار تک آهنگ جدید استاد قمیشی به نام تردید


پنج شنبه
26دی ساعت 21:30 به وقت ایران



من یه قصم که جدایی شده فصل آخر من...

توی هر گوشه ی این شهر دارم از عشق تو یادی

میسوزونه منو یاد دلی که به من ندادی

میرم و گم میشم آخر تو غروب دشت غربت

نمیتونم که بمونم توی شهر بی محبت


Download

موزیک ویدیو"تردید"سیاوش قمیشی

موزیک ویدیو "تردید" سیاوش قمیشی


(بزودی...



DOUBT

January 2014


بی خیال


...بی خیال قلبی که این همه تنها مونده

...

Download


2011