تمام سال من بی تو

تمام سال من بی تو

خسته از تو که خیالت پیش من جا مونده
تمام سال من بی تو

تمام سال من بی تو

خسته از تو که خیالت پیش من جا مونده

تک آهنگ جدید سیاوش قمیشی، به همراه معین

میشه پرنده باشی…


شاهکار جدید سیاوش قمیشی و معین…

آهنگساز: سیاوش قمیشی

ترانه سرا: صفا لطفی

تنظیم کننده: KC Bondar


دانلود آهنگ پرنده با کیفیت Full HD و بدون تگ (93.29 مگابایت)

————————————————————–

دانلود mp3 آهنگ پرنده با کیفیت اصلی (6.71 مگابایت)

لینک مستقیم ……………….. لینک کمکی

————————————————————–

سیاوش: میشه پرنده باشی اما رها نباشی
سیاوش: میشه دلت بگیره اسیرِ غصه ها شی

معین: حالا که آسمون هم دنیای تازه ای نیست
معین: اونوقت یه جا بشینی محوِ گذشته ها شی

سیاوش: ترسیده باشی از کوچ، اوجُ ندیده باشی
معین: واسه یه مشتِ دونـه، اهلـی آدما شـی

سیاوش: تو سایه ها بمونی، درگیر سایه ها شی
سیاوش: مفهومِ زندگی رو از یاد برده باشی

معین: دلت بخواد دوباره از تهِ دل بخونی
معین: از ترسِ ریزش اشک غمگین و بی صدا شی

سیاوش: میشه پـرنـده باشی اما رها نباشی
سیاوش: میشه دلت بگیره اسیرِ غصه ها شی

معین: حالا که آسمون هم دنیای تازه ای نیست
معین: اونوقت یه جا بشینی محوِ گذشته ها شی

سیاوش: ترسیده باشی از کوچ، اوجُ ندیده باشی
معین: واسه یه مشتِ دونـه، اهلی آدما شی

سیاوش و معین: تو سایه ها بمونی درگیرِ سایه ها شی
سیاوش و معین: مفهوم زندگی رو از یاد برده باشی

سیاوش و معین: دلت بخواد دوباره از تهِ دل بخونی
سیاوش و معین: از ترسِ ریزشِ اشک غمگین و بی صدا شی